【初音ミク】seed of lights by BIGHEAD feat.Hatsune Miku【オリジナル】MIDEM出展ver

seed of lights by BIGHEAD feat.Hatsune Miku

 

Music Video by KITAGAWA Akiyoshi (sprawl Inc.)

Music&Lyrics: BIGHEAD (http://bighead-official.tumblr.com/)

Vocal: Hatsune Miku

フランス・カンヌ開催の音楽見本市MIDEM2015出展作品

Full ver製作中

 

seeds of light 

 

-HOOK-

In universe,

with you.we birth

sow seeds of light

In universe,

with your real love,again...

sow seeds of light

 

i need your verse

 

君と、僕らが

宇宙で誕生した

光の種を蒔こう

世界中で

本当の愛をこめて

光の種を蒔こうよ

 

君の物語が必要だ

 

 

-VERSE-

feeding back and now it's flowing out

It seems things like that would ever last

Streaming sounds 

and I will breathe them out

Dreaming on,  want to be in your mind

 

君のフィードバックから

それはまた溢れ出る

そんなことがずっと続くみたい

サウンドが入ってきたら

僕はそれを声で表現しよう

君の心に生きていたい

そんなことが叶ったらいいのに

 

-BRIDGE-

it’s Just a role play we fall in love

But always makes me roll in you

Don't you wanna let me come

into your lullaby

 

x2

 

単なるロマンスの真似事だけど

僕は君のところに入っていける

僕を君の子守唄に入れてくれないかな

 

-HOOK-

In universe,

with you, we birth

sow seeds of light

In universe,

with your real love,again

sow seeds of light

 

君と、僕らが

宇宙で笑っている

光の種を蒔こう

世界中で

本当の愛をこめて

光の種を蒔こうよ

 

-RAP-

Let's go

with the party on your mind

cause got the wind’s blowing

Easy to be what you like

when I'm grooving

 

さあ心の友とともに行こう

きっと風は吹いているから

僕がノっていれば

簡単に君がなりたいものになれる